mirazkennel

Alla inlägg den 20 september 2009

Av anna - 20 september 2009 21:48

Ja då va de söndag igen då Förvånad hur kan helgerna gå så fort???


Jag har iaf hunnit med en del saker men inte så mycket som jag önskat!


HELGEN

Lydnadstävling i Grums me Billy

Kändes rätt bra...men när jag är nervös så släpper han kontakten.. så jag får se till att inte va så nervös innan... men linförighet är mitt sämsta moment... usch så nervös jag är

Resultatet


Platsliggning: 10


Tandvisning: 10


Linförighet: 8  sitter långsamt, väntar in svängar


Läggande: 9,5 något långsamt


Inkallning: 9,5 tempo avslut


Ställande: 0 fel komando av mig så inte konstigt att han la sig ner fortare än kvikt


Apportering: 9,5


Hopp över hinder: 9,5 avslutning


Helhet: 9 önskar något mer tryck i linförigheten


156 poäng me noll på ställandet som är hans bästa grej annars 9 och 10  på de så lite dumt av mig att säga fel Förvånad

vi har ju ett första pris redan på 178 men jag känner att jag måste träna mig själv lite Tungan ute


Årjängsmarten

Blev de i går kväll..bra i gasen givetvis som vanligt men roligt de va de Skrattande

Tog Jennies impala och tjejgänget drog iväg redan vid 17 och åkte caravan från grums till årjäng..hemma relativt tidigt ändå och kära mor och far tog hand om mina hundar och körde hem dom till mig i dag...gud så tomt de är att vakna utan dom Gråter

Så idag har jag inte gjort många knop kan jag då säga


Ska lägga ur ett träningsschema i morgon, denna vecka får vi se vad som händer..


på onsdag ska jag till kennel spothlight och kolla på en jackrussel tik...vi får se vad som händer om jag köper in henne och har henne själv eller som foderhund till någon annan..om jag nu ska ha henne men de vet man ju hur de gårTungan ute


Vi hörs i morgon // anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards