mirazkennel

Alla inlägg den 27 november 2009

Av anna - 27 november 2009 18:39


 

Gud så positivt överaskad jag blev nu när jag kom in på bloggen  dom har gjort om den totalt...finns säkert 100 smile gubbar förut fanns 5 fula..sen bra länk-grejer tex så finns en länk sida för youtube klipp...hade ju vart kanon häromdagen men nu tar vi det en annan gång.


Jo just det

Hade ett trevligt par här idag och tittade på tjockisen... och i morgon kommer några från Norge och ska titta på tiken annars va de oxå intresserade av Chuck.. knepigt att de faller för den hunden


Dom bodde i Karlstad så det känns roligt med valpar nära...iaf vetskapen om det...


I morgon ska jag iväg på

ALLMÄNLYDNADS UTBILDNING i Torsby

så snart har jag 3 utbildningar och både agility instruktör och lydnad

Jag vet inte om jag gjort rätt med tanke på att jag ska hinna med mina egna hundar oxå... lite så som snurrar i huvet just nu...men men man behöver ju inte ha kuser varja vår och höst och de orden lägger jag på minnet!!!

För att få gå A:2 an måste man nämligen gå allmänlydnad alltså få hålla tävlingskurser i agility...

Några bilder på Chuck..

Har inte hunnit ta några bra bilder på barna än.. i morgon hela dagen borta och valpköpare sen söndag måste jag sätta på vinter däck och tänkte då passa på att städa den om de är bra väder..men förhoppningsvis på söndag kväll... eller på tisdag så blir det 8 veckor kort... jag har ju massa kort på datorn men inte så väldigt roliga att lägga ut utseeende mässigt...



  Inte konstigt att han är tjock...  


Dålig mobilkamera

full fart utomhus för det är dom en stund varje dag nu

 


Nej nu ska jag svsluta kvällen med lite ost,vin å kex


På måndag vet jag mer om vilka som är kvar och inte men vådar de bra så är bara Jerry kvar...

Lite ångest nu... Chuck har varit en av favvorna


Kram på er alla

  

Ovido - Quiz & Flashcards