mirazkennel

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Valpar 8 veckor

Av anna - 3 december 2009 18:49



Nu är valparna minsann 8 veckor

  


  

I morgon flyttar de 2 första...Lille Buddy Holly till Norge och Mary Lou till Forshaga..känns väldigt bra..

Tjockisen åker nästa tisadag och ska bo i Karlstad...


Bara lille jeery kvar nu...får som sagt va se vad som händer med honom     


Billy gjorde ett bra lydnads pass idag och jag hjälpte Benitha lite med Cassie som för övrigt är slående lik Jerry   


     


Lille Billy gjorde ett bra lydnadspass...han är så sugen att tom tjuvar   men det gör inge alls..lite fart å fläkt i sammarbetssammmanhang är bara bra  


Rutan utan att säga för mycket är han så förbannat skit duktig på...snabb ut och snabb reaktion på stå   


Nu några 8 veckors bilder på barnen som inte blev allt för bra    min kompis som har en bra kamera va bortrest och igår kom valpköpare på våran tid och jag tyckte de va viktigare så ja ja får duga med min skit kamera..*SUCK*


Chuck Berry


 

  


 Buddy Holly *Louie*

   


 Jerry lee Lewis


      


Mary lou


    


     



 
 
lisa

lisa

3 december 2009 19:14

Visst blir man sugen igen på hund när man se dessa små skönheter..kram lisa

http://unikajag.se

 
Ingen bild

anna

3 december 2009 19:22

hihi ja visst Lisa jag kan förstå detta =) dom är otroligt söööta

mvh anna

 
Ingen bild

Viktoria

7 december 2009 04:44

Hej! Jag såg nedan att du undrade vilka som var inne och läste på bloggen. Jag ger mig till känna att jag är inne och läser den då och då. Jag är väldigt intresserad i just Jackrussell rasen och letar runt efter en lämplig kennel att köpa valp av i framtiden (ca 1 till 2 år) då vi skaffat hus. Jag är dagmatte åt en Jackrussell tik just nu då jag pluggar på universitetet och är hemma mycket.
Jag föll direkt för Chuck när jag såg din annons och jag hoppas att du kommer ha fler valpar i framtiden!

Med Vänliga Hälsningar
Viktoria

 
Ingen bild

Anna

8 december 2009 17:52

Kul att höra Viktoria...=)

Jag kommer ha fler valpar i framtiden..antagligen en sista på mamman till denna kull om ca ett år sen har jag några andra fodertikar som jag ska ta bebisar på oxå =)

Du är jätte välkommen... Vart bor du förresten???

 
Ingen bild

Viktoria

9 december 2009 21:20

Hej!

Viktoria här igen! :)
Vi bor i Karlstad i lägenhet, därför letar jag just nu bara en bra kennel som din! Så fort vi hittat ett hus så vill vi ha hund. Vi är båda uppväxta med hundar och andra djur. Så du kommer nog höra från oss så snart vi fått hus! :)

Med Vänliga Hälsningar
Viktoria


 
Ingen bild

Anna

10 december 2009 13:25

Hej igen Viktoria =)

Gud så roligt...jag väntar på att höra av dig.... du är välkommen att hälsa på eller ringa och ställa frågor =)

mvh anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards