mirazkennel

Alla inlägg den 1 april 2010

Av anna - 1 april 2010 20:03


Hoppas ni valpintresserade blir nöjda   


Av anna - 1 april 2010 19:50


Igår slog vi allt rekordet.... 73 besökare enligt statisktiken    och min blogg finns inte med på några valpanonser så jag misstänker inte det är så många som kommer därifrån...


Idag åkte vi ut till Forshagas bk

Annelie, Anso och jag

Började med att bägge 2 va rätt dryga...mja kolla vädret å det ena med det tredje    men sen iaf så träffades vi alla och tog ett litet pass...fy fasen vilka fina planer dom har..i stort sett helt torra   


Med Billy körde jag Hopp-metallapport, lite position (skit dåligt) sen precision i rutan och några skick.. han är suverän på rutan..älskade Billy


Qase fick för första gången i sitt liv se en slalom ingång och jag kommer lära henne slalom genom 2*2 metoden och hon fatta väldigt bra och sprang rakt igenom och tog även egna intiativ att dra igenom.

Sen lekte och träna släpp "loss" och lite följa och shaping på FF


Sen skulle jag visst på alställningsintervju och då passade jag på att ta en promenad på stan..tänk va jag skämdes...herregud   folk överallt och jag såg verkligen ut som en lerhög som satt å gav hundarna godis..

Jag kände iaf att jag är INGEN STADSBOOO USCH...älskar Kil där alla känner alla och jag kan se ut hur som helst   


Nu kom Carola och vi ska äta kvällsmat.. jag får alltid skriva taskiga inlägg för att jag har fullt upp eller att någon hund vill nått... men de bjur jag på ett tag..


Kram

Av anna - 1 april 2010 02:47


Här kommer en film på valparna 2½ vecka


Whatch and enjoy   


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards