mirazkennel

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Nu drar det igång

Av anna - 25 april 2011 14:51


Ikväll startar min agilitykurs, jag hoppas jag får många ekipage som förhoppningsvis blir inspirerade att fortsätta och eventuellt bli en av klubbens tävlingsekipage.


Tänkte även hinna träna mina små lite innan kursen, svårt val med Qase för jag behöver ju köra lydnad just nu med fasen så mycket roligare det är med agility

  


Tränade igår en sväng och samtidigt passade Billy på att bita av säkerhetsbältet

  

Men jag ska ju som sagt inte ha kvar bilen så länge till, den i stort sett bortskänkes bara jag hittar nått nytt och fixar en ORDENTLIG bur!!


Kanske fick köra slalom och kontaktfält och hoppa lite hinder... hon börjar bli ganska het och hon är rolig att träna.


Mira springer som busen och ger sig inte.. KF på henne finns inte men vi har roligt.

Ska försöka lära om det lite för vi kan inte missa massa chanser pga av inte detta "simpla" sitter men som sagt Mira är ju dåligt grundtränad, jag kunde inte eller fick inte bättre hjälp med henne och har därefter kanske inte brytt mig så mycket??

Ny chans nu när hon är så pigg iaf för det är riktigt kul att köra henne.


Måste dra// KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards