mirazkennel

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av anna - 3 februari 2011 21:07


3 februari 1984 föddes en flicka precis 3000gram och 49cm lång!

  

Idag har den flickan vid namn Anna fyllt hela 27år och väger mycket mer och blivit en liten liten bit längre, ingen värre växtvärk iaf   


Idag har det vart fullt hus i Annas lilla lgh

*12st som mest*

Dvs nästan hälften av min lgh   


Presentkort på elgiganten

stekpanna

2 de palma t shirt

borrmaskin och bits till

blomma

vinhållare

Fazer grejer


Ibland är det otroligt roligt att fylla år

Tack ALLA

  


Av anna - 3 februari 2011 21:01


Av anna - 3 februari 2011 20:41


Tisdag och onsdag denna veckan åkte jag och Anso till Forshaga brukshundsklubb för att träna lydnad.


Apportering, frittfölj, ofrivillig rutan ( Qase valde den övningen ) för första gången fick hon köra hela läggande undergång, inkallning och ingångar...tror det va allt?


I vissa lägen grunda ingångar, mer fart i inkall önskas men bra avslut, bra position i ff( förut gick hon lite för långt fram efter uppehållet) apportering som för övrigt är ett joibbigt moment med Qase som jag förut gillat börjar jag se en plan och ett mål med!

Rutan vet hon är rolig, hon springer dit men ibland kalas rätt och ibland tokigt, lite för långt fram.


Men dessa 2 dagar har gett mig en enorm knuff, nu är det dax att träna igen.

Vi ska starta 1an i vår

  


Ska filma träningen en dag och visa er

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards