mirazkennel

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av anna - 24 juni 2011 16:45


En av låtarna på min väns begravning gav mig total gåshud och efter jag hört denna som va första gången för mig så har jag letat efter den då jag inte hade en aning om vad det va för något.
Ni som känner mig vet ju att detta är långt utanför min "musiksmak"


På jobbet i morse letade jag återigen, ville verkligen höra den igen.

Jag hittade den efter ca 30 försök och när den dök upp och pianot började plinka så brast det.. jag hittade den.. på något lustigt sätt så känns det som att det är min vän som sjunger till mig.

Jag blev skit GLAD... bilderna, minnena och med denna låten känns det så nära jag kan komma dig som möjligt.


Från dig till mig och det glömmer jag aldrig och snälla lyssna vilken underbar låt!


  



 



Ovido - Quiz & Flashcards