mirazkennel

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av anna - 15 juli 2011 00:26


Det tog ett tag men tillslut så står det en ny bil på min parkering.

Det va ingen bil som jag tittade på från början dock.


Men klimatanläggning, motorvärmare, 4 dörrar,tonade rutor, bur till hundarna, stereo (som jag inte haft på minst 1½år) kombi, tyst gående,hel och ren, lågt miltal, till en bra peng får jag slå till!!


lägger ut säljarens bilder och ska ta egna en dag som jag har tid!

   


I morgon börjar jag jobba ordentligt igen.. ska jobba lite extra, så jag går på i morgon kl 16 och slutar torsdag nästa vecka... blandat dygn, 12 timmar och 6 timmar... men sammanlagt 84 timmar från fredag kväll till torsdag..
HEJA MIG!!!

Nästa vecka blir det Halmstad några dagar och agilityträning igen!


I onsdags gjorde Qase agility premiär på månadstävlingen på klubben..jag är såå nöjd med henne!

Ska blogga mer om detta en annan dag :)


Sov gott


Ovido - Quiz & Flashcards