mirazkennel

Alla inlägg den 30 september 2011

Av anna - 30 september 2011 18:55


Nu vet jag att tanten är dräktig

  


Förra gången jag mätte henne så va hon exakt 3 veckor gången och mätte då..

42cm runt bröstkorgen

32 runt buken


Nu har hon växt!

Idag är hon inne på sin 6e vecka och på söndag är det exakt 6 veckor sen första parning.

Nu är resultatet

43cm runt bröstkorgen

37cm runt buken

Alltså en bra ökning.

I onsdags va jag ute på en promenad med henne så tacken för att hon fick springa lös i skogen är denna   

Nu luktar hon iaf som en STOR hund och som ni ser så är hon inte speciellt tjock men det syns men en som inte vet nått ser inget, skulle jag tro.

 

Hon är pigg och glad som tusan, är fortfarande med och vill träna, dock blir det inte så livat utan lite trix, kontaktfält, slalom och vara sööt   


23 oktober närmar sig med stormsteg!!

Snart dax för en tävling

Gissa antal och fördelning!


Av anna - 30 september 2011 18:39


Började dagen med ett besök hos Jossan och i morgon är hon mitt ansvar igen

Tjejen Therese som rider henne några ggr i veckan är jag SUPER nöjd med!


*Kärlek*

   

*släpp ut mig*

 


Stallet byggs i rasande fart.. och JÄKLAR va fint det blir... här ska ni få se!

Klicka för förstoring!

           

   

Helt sjukt fint, allt är ju halvfärdigt men tänk när det blir klart!!


Sen en träff hemma hos tant Thorstensson och kaffe med döpp sen agilityträning med hennes dotter Felicia.

Åkte denna dag till Kil och där fanns det lite uppställt så körde lite kombinationer av det som fanns och sen kom Eva och visade att det minsann va en bana bland alla hinder...KALAS för jag behöver träna.

Med svettig panna så åstakom jag detta.


Riktigt fint väder idag...finare än i somras och jag hoppas det håller i sig på söndag när jag ska åka till Frövi och tävla.

Nu är det däremot dax att mäta Mira och betala räkningarna.


kram


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards