mirazkennel

Alla inlägg den 11 november 2012

Av anna - 11 november 2012 19:57

På väg hem i bussen och nu är "rockbåten" färdig för iår.
En av årets höjdpunkter, och precis som alltid har jag haft väldigt roligt, sett många bra band, dansar och sovit ganska lite under knappa två dagar :)

Längtar tills det blir vecka så jag får ta hem valparna som har spenderat sin första tid hos fodervärden eftersom jag tydligen har massa annat för mig.
Ser fram emot december, mindre jobb, Qase ska ha sin vila och valparna hemma.
Alltså kommer jag ha väldigt mycket mer egentid och kanske får fixat det sista hemma i lägenheten?
Kanske kommer de små terroristerna skita ner men jag tänker stort som tavlor på väggen, möblering och färg.

Det är tur vi i gänget har några små traditioner så vi ser varandra ibland.
Just nu bor alla så utspritt så det är svårt att ses.
Väldigt roligt att träffa alla igen och det är lite kärlekskänsla när vi möts igen.
Underbara fina vänner!

Längst bak i bussen är det ett jäkla hålligång, de sjunger, skriker, skrattar å spyr... Vilken hemresa!
Jag satte mig långt fram för att få sova lite, det blev en stunds vila iaf.
Det är så otroligt många åldrar och människor på denna resa.
Allt i från väst & träskor, tjejer i One piece, människor med grymma frisyrer och kläder, Svenssons, gamla som unga, drägg och trevliga.
Alla är där för att ha roligt och jag bevittnade inte ett enda slagsmål under hela resan.
Otroligt!!

Nu hoppas jag de sista milen hem går fort.
Kram och hoppas ni alla haft en bra helg!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards