mirazkennel

Alla inlägg den 13 december 2013

Av anna - 13 december 2013 21:56

Igår va jag och Qase på Dogorama med Felicia.
Det blev ett riktigt roligt pass och Qase är fan riktigt bra på träning just nu... Hon är faktiskt riktigt frän och så otroligt följsam!

I mitt huvud så snurrar vuxenfrågor just nu.
Jag har tröttnat på att "bo i bilen" och längtar så otroligt efter en trygg plats att leva på.
Det borde jag vara värd efter dessa år med packande.
Så möjligtvis kommer jag ändra adress inom en framtid eller sluta packa.
Det är verkligen läskigt att bli vuxen...;)

I början av januari kommer jag och Qase att tävla på Kistamässan.
Jag verkar slippa åka själv.. Förena nöje och kärlek måste vara det absolut bästa.!
Undra hur mycket jag måste hänga på crossbanan för att gengälda det i sommar? :)
Oavsett så är det 6 starter, 3 varje dag så det blir förmodligen två dagar med hotell.
Jag är så sugen på att tävla, på att visa att jag kan fokusera och göra mitt bästa!
Det är inomhus med en ganska halkig matta och sist vi va på halkig matta skötte sig Qase kanon och rev inte ett enda hinder på två lopp!

Om något helt annat, om mina två favoritterrier...
Arvid och Mira som annars är så fruktansvärt lika, är inte alltid lika.
Vet inte vart kortet hamnar när jag mobilbloggar men ni kommer nog se vad jag menar.. Det är förmiddag och helt olika sinnesstämningar :)
För övrigt är jag så sjukt sugen på att dra igång agility med Arvid eller ta en valp efter honom!

Hoppas ni får en bra fredagskväll!



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards