mirazkennel

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av anna - 30 maj 2014 09:44

Stödmatar och lägger till tutten flera ggr om dagen.,
Den färgade hanen är väldigt mycket större vilket inte syns såväl på bilder.
Han är massiv och tyngre så han klarar sig helt själv nu.
Han får jag nästan ta bort ibland för han trycker undan de andra två små.
Jag gjorde ett kvällspass på jobbet igår och Daniel fick hålla ställningar där hemma.
Alla kan nu suga ordentligt själva men Frida ska tvätta dom så fort dom är och har hängt sig fast.
Den store fixar det men de andra orkar då inte hålla kvar.
Frida har lärt sig NEJ nu och får lov att låta bli dom när iaf jag sitter och försöker få dom att äta.
Det går framåt och jag är övertygad att dom kommer klara sig men behöver hjälp ett tag till.
Just nu vill jag behålla alla själv <3

Jag gillar mitt nya hälsosamma liv.
Att styrketräna är enormt roligt och passar mig väldigt bra :)
Just nu har jag både träningsupplägg och kostschema från en PT och det är så roligt att se resultaten som blir.

Ha en trevlig fredag alla

Ovido - Quiz & Flashcards