mirazkennel

Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Godkänt anlagsprov

Av anna - 17 november 2009 19:55

                                                  
          BILLY är godkänd i anlagsprovet viltspår

Så då va första delen avklarad Skrattande


Så snart ska vi ha en SVCH bland oss hihi


Valparna... 1 hane är tingad och betalad 1 hane va tingad en liten stund men då fick köparen kalla fötter och drog sig ur... då man önskar man hade fått hand penning på en gång och fått behålla den...men snäll är jag ibland och sa att dom kunde batala senare.. Rynkar på näsan men men värre än så är de inte...nya friska tag och hoppas den familjen blir säkra på sin sak och hittar en annan valp Glad


Nu ska jag göra en ny annons och har lite funderingar kring den??


men nu ett par bilder från dagens jobb...


Billy *stolt*


Min älgklöv


     


Mira med sin älgklöv

Minst hund me störst klöv



Ett försök till dra av skinnet av foten Skrattande

       


 
 
Anso

Anso

18 november 2009 12:24

Grattis! Kul att det gick bra!

http://www.ansos.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards