mirazkennel

Alla inlägg den 16 november 2010

Av anna - 16 november 2010 16:36


helgens resultat blev

1a i kvalité

2a i konkurrens

CK

Och väldigt fin kritik som jag ska lägga upp här så snart jag hämtar hunden

  


Väldigt nöjd och Alexandra gjorde ett bra jobb och tack för att du lånade med honom till Sura hammar..   

  

Av anna - 16 november 2010 16:13


Jag har alltid tänkt på mig själv i första hand, det är inget att sticka under stolen med.

Jag anser att om jag ska leva ett lyckligt liv så måste jag vara lycklig, eller iaf måste nått i min närhet göra mig lycklig!

Det finns väldigt få personer som verkligen berör mig men de som fastnar de stannar oftast kvar under längre tid.


Vad gör man sen då? det är frågan?

När den personen du lärt känna inte va den du trodde?

När allt som sagt vart lögn, allt från de finaste stunderna till rätt i dina ögon?

När du inte vet om de planer eller tankar som gjorts upp stämmer.

När du hela tiden känt att du delat denne men inte brytt dig i hopp om att saker ska lösa sig och du absolut inte vill lägga dig i.


När du sen står där och inte fattar ett skit

VAD GÖR MAN DÅ?


När den känslan med att ha personen nära och vara lycklig försvunnit och nu lämnats med massa frågetecken och funderingar om massa olika saker.

fast egentligen har du förstått allt men inte riktigt viljat se?


Personen lovar ändring men du känner att allt redan är bränt och hur ska vissa saker lösa sig och återgå till de normala?

Att allt ska bli som jag vill.. men hallå...som jag vill..jag vill ju att de ska bli som båda vill och jag är inte personen som gör upp regler.


Passar de mig inte så drar jag väl men i just denna situation är det väldigt väldigt svårt!


En väldigt osäker Anna

  





Ovido - Quiz & Flashcards