mirazkennel

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av anna - 15 februari 2010 23:53

  Här växer de å tigger   

  

Om ni undrar vart Terriern är så vilar hon säkert middag, av någon lustig anledning känner hon på sig när de är allvar   


HELGEN

Har mina kära barn fått spendera utan mig ( blandade känslor ) Billy och Qase bodde hos Louise och Linus...dom har tydligen skött sig bra för dom är välkommna tillbaka   Hur gick de till??


De första Linus sa när jag hämtade dom va... Billy är så kelsjuk och lugn    ok att jag tycker han är helt off inne men de tycker väl inte vanliga Svenssons???

Det som jag upplever är att lugna hundar uppfattas som lydiga hundar??

Jag menar Billy tex kan ju fasen inte ens gå i koppel... FY Anna..men va fan ska en me koppel till   

Dom hade iaf skött sig och de är jag stolt över..

Mamma sa Jaaa Mira hon sov i stort sett hela tiden som vanligt...kanske därför Billy bleve som han är inne???

Han har en otrolig av å på knapp.... dock skulle jag önska lite mer på på ett sammarbetsvilligt sätt...

Men i dag mina kära vänner...körde vi iaf lite trix i köket..en i taget å fasen så angelägen han va om att sitta korrekt i position å kasta sig i golvet på ligg... avundsjuka är väldigt bra eftersom jag körde Qase först...


Billy : fjärr, metallapportlek/hantering, position

 

Qase : Klossträning, target, och som alltid lite position, omvänd lockelse och hitta på egenträning

 

Mira : Ja som en sådan lydnadshund hon är   så fick hon träna ingångar (hemska) snurr, spinn, dansa, snabba läggande... bara för att även ge henne lite egentid och uppmärksamhet.. Hon va het iaf... sååå rolig när hon är på de humöret   

 

Tänkte jag skulle försöka börja filma så ni får se

 

Vad har Anna gjort i helgen då???

Jag har varit på Svenska Rallyt... som va väldigt roligt...kul med något nytt och att de är en liten större anledning att göra nå roligt en "vanlig"  helg..

Och framför allt riktigt kul att slippa passa hund tider.... nu va jag Anna som dock är väldigt lugn i Metbäcken mot i Kil (konstigt)  fast jag vet inte??? jag trivs...jag är ju fasen så gammel nu   

Jaja en kort historia av någotsom va så oerhört mycke mer!!!!


Idag har dagen bestått av massa dret göra.. Packa upp saker och tvättat.. kört/hämtat mor på sitt jobb då hon (klantarslet)   glömt stänga av sterion så inge batteri i morse.. och sola hann jag me oxå, där jag tvär slockna efter endast 3 timmars sömn i natt    


Nu grönner jag att på å kissa kvällen å sen nanna hundar för i morgon har jag massa tråkigt att göra ...


so long






Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards