mirazkennel

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av anna - 4 juli 2010 11:21

Nu har jag börjat fundera på allvar angående årets kennelträff.. =)


Det finns 2 alternativ


1- Om det finns folk som är intresserade av lite mer träning så kan man komma redan på fredag den 20 aug och träna på sådant som ni har önskemål av..vandrarhem finns i närheten och även stuguthyrning.. finns kanske någon plats hemma hos mig oxå..då jag ska flytta till större lägenhet i samma hus.


http://www.varmland.org/event.asp?typ=detail&id=2507&ty=1&su=5&lang


http://www.kronbacken.se/kronbacken_sv/index.htm


dessa båda ställen ligger inom 3km till mig


Då tycker jag att vi grillar lite på fredag kväll och de som vill kanske tar sig nått att dricka...
Sen så kör vi vidare på lördagen


2- vi kör som vanligt att vi möts hemma hos mig 21 aug för de nya och gamla för att sedan åka caravan upp till klubben.


vi tränar lite sen så åker vi och köper mat eller grillar på klubben... alla tar med eget så det blir lite knyt över de hela, sen tränar vi lite till innan hemgång.


Jag kommer att ha en tipspromenad med något roligt pris till segraren/na och kanske eventuellt fixa en vandringspokal för ett annat pris


Stugan är bokad så jag har ingen slut tid..jag åker hem när ni är nöjda.


har ni önskemål om nått speciellt så skriv gärna det till mig så jag kan vara förberedd =)


Jag har tänkt att dela er lite under träningsdagen...så det blir mindre grupper och ni får hjälpas åt och alla får prova det dom vill testa..


såsom
* viltspår eller vanligt spår
* agility
* lydnad
* problemlösning / vardagslydnad
* trix
* shaping och klickerträning


Datumet är ett förslag och jag hoppas att så många som möjligt kan komma.. annars kan man byta datum oxå..
hör gärna av er...


kramar Anna



Ovido - Quiz & Flashcards