mirazkennel

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av anna - 31 juli 2010 22:35


och jag jobbar   

men men de blir iaf PENGAR   


Hemma finns det någon som tar väl hand om mina hundar och jag känner mig enormt trygg med det, TUSEN tack   

Jag själv tänkte sätta mig och göra ett träningsschema för veckan som jag ska försöka hålla..jobbar ju ganska mycket och hatar regn..


Även håller jag på att göra en kursplanering för agility fortsättningeskursen som börjar 9 aug och 8 veckor framöver.


Sen har jag beslutat att ta ett uppehåll från agilitysektorn efter våran officiella ag tävling nu 8 aug annars kommer jag snart att inte ha nått liv och jag känner att nu vill jag satsa på mina hundar ett tag och mig själv..

Jag har alltid fullt upp med de ena och de andra.. dax att varva ner och inte känna sig stressad över sådant!

Får vi se för nästa år kanske jag är med igen beroende på antal deltagare...för agilityn måste finnas kvar men kanske blir ett off år utan tävling och sådant?

jag kommer nog att fixa helgkurser och så eller om jag åker iväg för att förkovra mig vidare..för Qase ska jävlarannama bli bra!


Skulle bloggat trix oxå som en kär valp köpare vill... men på jobb datorn kan jag inte göra som jag vill och jag tycker de är roligt om man kan ha med film...får bli så fort som möjligt... vet dock inte vilket trix.

har tänkt visa er hur man lär hunden kantarellsök till veckan...känns som bra tider för det!!


nej nu tillbaka till kursplaneringen...

För övrigt ska Qase och Billy valla igen i morgon.. ska bli sååå skoj!!!


kram



Ovido - Quiz & Flashcards