mirazkennel

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Torsdag

Av anna - 29 september 2011 17:13

Jag tycker själv att jag har ett ganska roligt liv men jag får ofta höra att jag inte har något liv   

För mig är mina djur mitt allt och för att kunna nå mina mål så måste man satsa både i tid och pengar.

Visst finns de dagar jag känner att jag kunde låsa in mig och inte gå ut, alla är vi beov av vila och där är jag tyvärr nu.

Trött mestadels och många projekt igång samtidigt och min energi går åt till att jobba och mina hundar och kurser sen är jag slut som artist.

  

Jag vill så mycket mer men inser att om jag ska bli bra och orka får jag helt enkelt lägga om mina rutiner, men hur?
Frasse letar fortfarande hem och Billy är utlånad under tiden, mitt hjärta skriker efter Billy som ni säkert förstår.

Några har anmält intresse och jag hoppas de är av intresse och att han får en bra familj.

From 1 oktrober har jag även ansvar över min häst igen... en tjej har börjat rida och några ska komma på besök, så fort som tid finnes!

Hoppas att allt detta löser sig då kommer nog en STOR sten lätta från mitt hjärta, just nu gnager det en hel del.


Qase har gått väldigt bra på agilityträningarna och Mira är definitivt dräktig!!
NU SYNS DET  

Ska mäta henne hemma och se om hon växt och blogga om henne!


Jag passade på att träna lite med en av mina kursdeltagare och hon tog lite kort som jag vill delge er.

Korten kommer från www.izorsbubbla.blogg.se


På söndag ska Qase göra sin 2a tävling och det blir i Frövi.

Håll tummarna!!!

*Älskade boll*

   

Oops... fel fel...gör om gör rätt!

   

Tränade svåra slalomingångar och här blev det fel... vem ser felet?

 

Ibland går det fortare än vad benen bär, kul bild!

   

Det va bättre

     

Hon har inte fällt ur nått va?

*Lilla råttan*

   
Detta kortet säger ALLT...en lugn hund som ligger och väntar på sin tur, DET UPPSKATTAS!

Kul med lek tycker Izor, han har hittat sin motivationsgrej.

   

Inte så gammal men väldigt lovande!

     

Fruktansvärt fint väder idag iaf... lite bittert över det när jag jobbar lång dag :/

Ha det bra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards