mirazkennel

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av anna - 1 maj 2011 17:20


Nu är Qase lydnadsdebut avklarad.


155poäng och 2 tokiga nollor   

Jag är väldigt nöjd med hennes attityd och hon höll ihop förvånadsvärt bra, det är egentligen det huvudsakliga..

Vissa moment va skit bra och jag tror att detta ska sitta nästa gång.


Resultatet

Plats: 10

Tandvisning: 10

Linförighet: 8,5

Läggande under gång: 0 klockrent sättande

Inkallning: 10

Ställande: 8,5 va tvungen att ta DK på sitt eftersom hon aldrig gjort detta blev hon väldigt fundersam   

Apportering: 0 hon tar innan komando och spottar ut, jag tog upp och gjorde om.

Hopp över hinder: 9,5

Helhet: 8

Hade jag gett fasen i att göra om apporteringen hade jag haft ett första pris och det grämer mig lite men som sagt, PÅ´T IGEN!

 


Sen en promenad med Anso och vovvarna.

Jätte mysig dag!!

TACK


Ovido - Quiz & Flashcards