mirazkennel

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av anna - 3 maj 2011 22:55


Jag törs nog nästan påstå detta?

Han är klumpig, stark och dryg men har ett otroligt STORT hjärta

Han är med på precis ALLT!


Hoppar gärna studsmatta


 


Leker när de andra sover


Sängvärmare när mamma tröttnat

   


Trösthjälp när syskonen flyttat

 


Underbara hund!!

Av anna - 3 maj 2011 22:12


Vissa dagar måste jag säga än idag kan vara riktigt jobbiga.

Speciellt när det börjar närma sig 15 maj   

Det finns en hund som är mig otroligt saknad, det kan hända att jag fortfarande drömmer om henne på nätterna.

I varje dröm så springer hon och piper sådär glatt hon gjorde när man kom hem eller hämtade henne från någon hundvakt.

Hon är hel, glad, galopperar och vickar på hela kroppen.

Så såg jag inte denna hund för sista gången.

Då låg hon och snurrade på ögonen och dödskrampade med trasig kropp och halvt bort slitet ansikte  

Den dagen och den känslan som blev när jag faktiskt krockade med 50ton har bitit sig fast och kommer förmodligen aldrig att släppa.


Från den dagen finns bara Mira kvar, hon är den enda av mina hundar som finns kvar hos mig.   

Här finns en artikel från VF

http://www.vf.se/node/13107

Jag vill lägga in några bilder på Tessie 10år gammal

 


       


Ett kort från tidningen, vill varna för känsliga kort nedanför ifall ni inte vill se.

 



För mig så sover dom så fint och jag är glad att jag tog dessa allra sista kort

Tessie och Eros som endast blev 15veckor gammal

Så här ligger de bägge begravda, kramandes    

  


Kram //Anna

Ovido - Quiz & Flashcards