mirazkennel

Alla inlägg under april 2010

Av anna - 16 april 2010 00:15


Nu är de första stapplande korten till STÅ ute... bättre bilder kommer sen.. men det va lite roligt idag...

en del kort bättre än andra men ni ser hur de ser ut   



 



  


   


           

Av anna - 15 april 2010 23:35


Herrugud va tiden går...  


Verkar som om alla tikarna har fått intressenter    det känns väldigt bra för det är mycket pengar som ska ut och jag har FRUKTANSVÄRT mycket räkningar   

Skatt på bilen

SBKs medlemsavgift

Laga alla 2 or och besikta bil FAAN

Sen alla utgifter på valparna


Men men jag ska klara det


Sen har jag även bestämt mig att försöka köpa några ordentliga täcken till hundarna..

REDOG täcken om några pengar finns kvar.. är tydligen samma funktion som

Back On track men mycket tunnare och smidigare.. som en träningsdress!!  

Annars går dagarna som de brukar...upp och ner men jag tränar mycket hund...denna veckan varje dag..

Va månadstävling igår och jag startade mira som va dö pigg   och kändes inte som om vi inte tävlat i stort sett på ett år...OCH GISSA VAD.... VI VANN över alla stora som små..på månadstävlingarna tävlar alla mot alla och jag va nolla och hade 2 sek snabbare tid än de två BCsarna      Det va en spring hoppklass men Mira gjorde tajtare svängar och gud så viktigt det är..

Älskade mira...hoppas hon håller dette temp hela säsongen.. DÅ är vi farliga   


Billy har sprungit så nu är han halt fram..men dock bara en tass skada.. litet brännsår på trampdynan..TYPISKT BC skada men han är inte så vild som de andra..han är ju uppväxt med Mira som går i sin egen takt och luktar på blommorna =)


Nu ska Anna ta natten.. Har en sovande Jenny på soffan   


Natten på er   


Av anna - 14 april 2010 01:25


Inte hunnit blogga nått men ska ta ett inlägg i morgon...

Men valp bilder kommer det nu från första ute luften


Henri Lioyd

   

Fred Perry

   


Burton

 

     


Svea

 



Odd Molly

       

   


Coco Chanel

      

Av anna - 8 april 2010 17:37


Barnen växer så de knakar de vill jag lova...dom äter numer mat själva och har blivit avmaskade..

Igår klippte jag även klorna på alla 10 hundar  

Det är 4e gången nu som de små blir klippta om fötterna, inte jätte upskattat men det går väldigt bra


Nu får ni 3veckor och 3 dagars kort på de små


Henri Lloyd

  

Fred Perry

  

Burton

  

Svea

  

Odd Molly

  

Coco Chanel

  

Av anna - 6 april 2010 23:30


Idag fick jag bilder från Tori i Oslo på Jerry Lee Lewis som är Miraz alltså hunden Miraz senaste kull...min stam tik som namnet kommer ifrån till min Kennel...gud så uppfinningsrikt va  


Detta är iaf en hane som jag sparat parningar på.. och det kan jag säga att jag är grymt glad för nu när jag fick se bilderna...sist va han inte lika fin kan jag säga    men då tappade han tänder och såg lite ut som Snobben   


Här är iaf illeJerry  idag är han 6 månader gammal

Tack så mycket Tori

                 

Av anna - 6 april 2010 22:44


 Nu är det bestämt vad de små ska heta

Vilken som blir vilken får ni veta efter kortinläggen i morgon  

Men namnen blir

Henri Lloyd

Fred Perry

Burton


Svea

Odd Molly

Coco Chanel



Av anna - 1 april 2010 20:03


Hoppas ni valpintresserade blir nöjda   


Ovido - Quiz & Flashcards