mirazkennel

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Kantarellsök??

Av anna - 5 maj 2011 17:58


Jag tycker det är skit kul att ta en heldag i skogen med hundarna och plocka svamp, så oerhört rofyllt på något speciellt sätt.


Nu har jag nog bestämt mig för att gå en kantarellsöksinstruktörsutbildning!!

Vill du ha korgen full??

 


eller bara ha en rolig aktivering för dig och din hund??

 


Jag tror detta kan bli en höjdare, är ni sugna på att sedan gå en sådan kurs hos mig sen är ni varmt välkomna.

Som det ser ut så är jag färdigutbildad instruktör i augusti 2011

  

Så årets fångst MÅSTE bli en succe´!!


Förväntansfull Anna

 
 
Ingen bild

Viktoria

9 maj 2011 20:35

Hej Anna!

Nu är vi jätte sugan på hund!
Jag såg på hemsidan att du eventuellt skulle ha valpar på Mira. Vi vill intresse anmäla på din nästa kull!

Kram
Viktoria

anna

9 maj 2011 23:49

FY tusan så roligt :)

Du får jätte gärna höra av dig till mig och prata lite :)
Löper Mira snart så blir det en sista kull.. sen ska Spotlights Anastasia paras och eventuellt Miraz Hera..
Lite att välja på..
Inte haft valpar på över ett år... jag är JÄTTE sugen :)
Mvh anna

 
Ingen bild

Viktoria

10 maj 2011 17:19

Vi är väldigt sugna på en valp efter Mira. Jag har följt dig här ett tag och måste säga att hennes avkommor har blivit enormt fina!

Jag hör av mig inom en snar framtid!

MVH
Viktoria

anna

12 maj 2011 15:10

Tack återigen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards