mirazkennel

Alla inlägg den 13 september 2010

Av anna - 13 september 2010 22:56


Bra bakfull åkte jag iaf iväg i söndags och skulle tävla agility med Mira..

Första klassen va katastrof.. ben, armar och Anna överallt   

Mira va ungefär lika pigg som mig, härligt!!


Jaja jag fick helt enkelt skylla mig själv denna gång och många andra    men så går det när man ska kombinera, jobb, kalas och tävla   


Iaf hade jag agilityklassen kvar till start och denna visade sig gå väldigt bra..

Klassvinst 1 av 18 och en pinne i boken och ännu en rosett..


Miras rosetter sen tidigare

  


JAAAA skit barnsligt.. men de är bara Miras priser och hon är ju min första tävlingshund så lite speciellt...tom så jag fått hänga på hyllorna   


får jag en annan lgh så kommer dom nog inte upp... men detta är min hundhörna så jaa varför inte??

Anna är ju nästan 14 år...   


Natti

Ovido - Quiz & Flashcards