mirazkennel

Alla inlägg den 22 september 2010

Av anna - 22 september 2010 17:03

  

kan jag väl lika gärna skriva..


vart med Frippe större delen av min trötta dag, måste göra nått åt detta nu!!


Så nu mina vänner har jag bestämt mig, NU ska det göras!!

önska mig lycka till    


sitter nu endast å väntar på brorsan som tog med Mira på 5km lång springtur på Höjda, därför jag har några dagminuter till övers.

Sen blir det medlemsmöte och träna hund, hoppa ur jeansen och på med träningsbyxor.

Kanske har fått några minuter till övers mot vad jag haft de senaste månaderna oxå?   


Ungkarl kan man tro jag är oxå om man tittar på maten men snabbt å lätt är bra ibland   

  


Önskar min kära Magda hälsar på i morgon oxå


ett bra träningspass


Finns jävligt smarta katter oxå, hela klicker   



så de va allt för denna gången


//anna

Av anna - 22 september 2010 00:30


Förra torsdagen drog vi närmare 25 mil för att hälsa på min gamla trotjänare, Jossan


Marie som nu lånat henne ett år och sett till att jag bleve ett år mycket tjockare ska nu själv bli tjock, eller de hade hon redan blivit   


En tjej från Lillerudsgymnasiet ska antagligen låna henne och då har jag möjlighet att rida henne 1 gång i veckan iaf   


Så antingen tordag eller fredag åker jag dit igen och Erika ska prov rida både Jossan och Jamira för att se vem som kan tänkas passa för hennes framtida bruk.

Jossan en läromästare eller Jamira att bygga och tuvecklas med??


Jossan så klart!!!!


Det va iaf skit kul att rida, dock satan så tung i arslet jag bleve    fast äsch orka bry sig, man lever en gång och den gången ska jag må bra, och antagligen vara mullig!!


För mig skulle detta betyda otroligt mycket!!


Jag håller tummarna

Av anna - 22 september 2010 00:21


Efter en hjälpande han hos min kompis inatt trodde jag aldrig jag skulle gå upp när klockan ringde, FASEN så trött jag var   


Upp kom jag och jag hann träna Qase, och även gå en promenad med alla 3 sen hem för lunch med Therese.

Middagslur, det va flera månader sen, men gud så skönt de va   

Sen blev de både städ och umgås över fika med några ur tjej gänget.

fixade de nya bäddarna till min små kära, Qase va snabb med att förstora, dumma dumma hund   


sen myskväll hos granne och ett lyckat msn samtal tillslut   

Känns ändå i kroppen att jag hunnit med så mycket bra saker..


JUST de vart och tonat håret hos frissan för endast 620kr och ska dit igen på fredag, att de aldrig kan bli bra   

Nu är jag mer mitt naturligt blonda Anna, men de svart/röda finns de inte mycket spår kvar av nu.


natti




Ovido - Quiz & Flashcards