mirazkennel

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av anna - 10 januari 2011 17:25

nu har jag 5minuter tillövers   

Blir ingen lång uppdatering som sagt.


Mira tävlade inofficiell agility med resultatet 1a 1a 3a och en disk

Jag är jätte nöjd och det verkar mycket lovande till den 30 januari på vinterhoppet.

Hon sprang bra och va ordentligt pigg och mina blindbyten fungerade ok, jag är rätt ringrostig själv.


Frasse är hemma igen från parningen och dom fick till 3 hängningar så nu hoppas vi på valpar om ca 2 månader.

Däremot har jag lagt ut en anons igen på blocket om helfodervärd till honom och många visat intresse, men tusan jag hinner ju inte svara på samtal, mail eller vad det nu kommer med.

Men i dag kommer jag prata med 2, en redan klar!

vi får se


Qase gjorde igår ett riktigt bra agilitypass, motivation på hinder och slalom med bra resultat, hon BLIR SNABB!!

Nästa söndag blir det dock ingen träning för mig, jag hinner inte, tyvärr!


Torsdagen med Lina blir inställd och vi ska ta det så fort det passar igen.

I lydnaden ska jag lägga fokus på retningar och position i fria följet.

Starter och OK ska bli stenhårda.


ser fram emot föreläsningen med Maria Hagström i februari och även va åskådare när min kära vän ska träna för henne i mars.


All min lediga tid verkar bli hundträning, något mina vänner tycker är sisådär, men lugna er snart ska jag umgås med er <3


Min jakthundsdiet går för övrigt bra, inget godis på veckorna, endast i lördags och på dagarna emellan är det nyttiga saker som stoppas i munnen.     

Nu tillbaka till pliken


Kramar och ha en bra dag på isgatorna




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards