mirazkennel

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av anna - 19 januari 2011 23:03


I dag har alla mina tankar gått till dig   

* du är underbar *

  


Dåligt samvete, frågor och irritation är dagens utbyte.

Jag önskar att någonannan blivit drabbad men INTE du, det finns så många som inte är värda det liv dom har och som inte tar vara på det.

* du är värd varje minut *

 

Jag har återigen blivit påmind vad mitt liv just nu egentligen går ut på.

Ta vara på mina nära och kära och göra allt jag vill innan det är försent.

  

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig tom och förbannad!

Vem fan är C som bestämmer mångas liv?


Jag ska iaf träffa mina älskade vän i morgon och ta vara på varenda sekund.

* Jag tänker på dig *

 

På min lediga dag idag har jag vart på möte och sedan på arbetsförmedlingen för att träffa en i rehab teamet.

Bra stund som jag är nöjd med.


Kvällspromenad/mys med Anso, sedan tv-dator tills nu då jag snart ska sova för att upp å hoppa och försöka vara ganska pigg i morgon.


Qase har för typ 1000gången skadat sin framtrampdyna

*suck*


Tofflor / salva på och koppel ett par dagar  så hon snart blir bra igen.


En annan fundering jag har är vilket agilityläger jag ska gå på i sommar?

Jag har 2 att fundera på.. det ena skulle kunna vara sammanhängande med Qase agility debut?

* dax att träna *

 

Kram på er och ta hand om varandra

  

 

 

 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards