mirazkennel

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av anna - 18 januari 2011 23:11


Idag har lilla Qase vart med ensam till jobbet och när hon är ensam blir hon såå mycket mer hund.

Eller så är det ingen som sysselsätter henne tillräckligt   

Hon tar sig mer och mer och jag tycker hon utvecklas till en fin liten tjej.

Jag är grymt nöjd med henne och våran framtid är ljuv.

Sen att hon är ett år nu och att jag inte gjort en bråkdel av vad jag ska ha gjort får jag väl helt enkelt glömma och blicka framåt.

Mitt mål är att starta lydnadsklass 1 i vår och det kommer hon klara, frågan är ju hur jag ska göra?

Jag måste ta och sätta igång med apporteringen och jag skulle tränat för Lina men det har kommit saker emellan.

ibland behövs endast lite nytt för att man ska komma igång och få bra motivation för saker igen.

1 februari ska jag börja gå på schema så då hoppas jag att jag ska få tillbaka och kunna planera mitt liv igen   

Sen har jag 2 agilityläger jag vill gå,i vår/sommar och då är det bra att ha lite intjänade pengar för dessa kurser är inte direkt billiga MEN jag ska gå   


Jag vet inte vad jag vill egentlgen med detta inlägget mest bara visa att jag lever fast det bara är jobb och promenader med anso som hägrar just nu.

*tänk vad tiden går *

  


Natten på er 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards