mirazkennel

Alla inlägg den 2 november 2011

Av anna - 2 november 2011 21:33


I dag efter jobbet åkte jag ut till Hammarö bhk för att möta Anna och Jeanette för lite agility.

För våran del blev det en blandat kompott av träning

Motivation och motivation på KF

Svåra slalomingångar med Way och bort som vi tränat på ett tag

OCH något som jag verkligen HATAR...serpentin & Threaddles!!

Jag ska tala om fölr er att jag är så sjukt dålig att jag inte ens trtänar det speciellt ofta..Qase har gjort det en gång förut.. det är ganska viktigt (kanske inte i klass 1 men sen).
Jag ska iväg och träna lite i morgon oxå med några klubbkamrater på dagen och ska då börja om från början med detta..

Qase kommer in bra mellan hindren men förstår inte riktigt hoppet sen och sen kan det va MÅNGAThreaddles.

Oh Herregud   

Jag och Mira är inte heller så bra på detta men det funkar.
Kanske dax att ta tjuren vid hornen?


Iaf har jag blivit som en gammal kärring.. dax att hoppa i bingen..som de flesta nyblivna mammorna så är det dax att vakna ett antal ggr varje natt och Mira ska antagligen kissa minst tre ggr..

*gäsp*


En annan som är trött är hane 2

*dax att döpa dom*

  

Måste snart kasta ut dom i köket där det är bättre ljus..


Tyckte detta va lite roligt!

FÖRE kalas

     


Dagen EFTER kalas     

  


Natti på er!

Av anna - 2 november 2011 21:28


Helgens avslutning i agility kommer här på bilder.
(Är det någon av er som vill ha korten och det finns fel, hör av er så fixar vi det.)

Det har varit en rolig grupp och vi får tacka Pär som tagit korten.

                           


KUL va det//Hej svejs

Ovido - Quiz & Flashcards