mirazkennel

Alla inlägg den 4 november 2011

Av anna - 4 november 2011 17:28


Nu får ni snabbt se hur mycket de har växt på en vecka.
Alla ha nästan dubblat sin födelse vikt   

Eftersom jag är helt tafatt så har jag bett folk i min närhet om namn tips på de små och ett tema.

Det som verkar bäst än så länge är.

1. Anvil

2. Ghost

3. Venom

4. Wendy

Hårdrocks tema och jag som verkligen älskar hårdrock  

Finns det någon mer med förslag så mottages det tacksamt, mitt förråd och hjärna är tomt för tillfället.

Jag ska inte ljuga för er längre.. jag är sliten!
Många olika faktorer har spelat in och min huvudvärk gör mig galen... men ont krut förgås inte så lätt som de säger.


Detta är min jobbar helg så skulle tippa på att ni inte hör så mycket av mig..


Ha en trevlig helg ni andra!


     


VISST är de söta

  

  

Av anna - 4 november 2011 01:00


Idag hadde jag tänkt lägga upp 1v korten men de kommer i morgon..va alldeldes för mörkt när jag skulle fota.

Ni får lite annat istället.

Det är mycket enklare att ta kort med min Iphone.. det tar en stund att föra över kort från kameran till datorn.

Här ser ni vad mycket mindre lilleman är

  

 

*Skön stil*

 

*Puss*

 


Fluttade ut valparna i köket idag.. kan jag äntligen ha svalt inne hos mig.

        


En snabbis idag


Ovido - Quiz & Flashcards