mirazkennel

Alla inlägg den 5 november 2011

Av anna - 5 november 2011 22:12


Idag står det så här om Kronvallaren Qase på skk hunddata

Undersöknings datumVeterinär / KlinikResultat
2010-01-26Wissler Janöga ua
2011-10-17Fyxkull Equine ABHD grad A
2011-10-17Fyxkull Equine ABED ua (0)

GISSA om jag är nöjd!!!
Jag tycker verkligen att jag är värd att äntligen få en hel tävlingshund efter de sista åren av olika "katastrofer".


Nu vet jag iaf att Qase är hel och det bara är att köra på..
När jag fick reda på resultatet kändes det helt otroligt skönt och mitt hjärta blev otroligt lättat!
NU ni blir vi farliga!

  


Mira går faktiskt ur lådan och äter sin mat och i natt sov hon några minuter under täcket..   


Nej för min del är det spotify, ett glas rött och mina 7 kära hundar.. ville bara berätta!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards