mirazkennel

Alla inlägg den 8 december 2011

Av anna - 8 december 2011 18:52


Denna vecka har det varit dåligt med uppdateringar i bloggen...Fy skäms!

Idag är valparna 6 veckor och jag har inte fått tagit några kort idag   

Jobbat, fått valpbesök och två andra hundar som ska ha sin tid.
Kanske jag hinner ta några kort lite senare ikväll annars tänkte jag mest ligga på soffan.

Jag känner att jag är värd lite lugn å ro   

 
Agilitytävlingen i söndags ska jag snabbt sammanfatta.
Den bra känslan fanns kvar och allra mest nöjd är jag med min egen prestation   

Jag överlevde och jag besegrade min jobbiga känsla och kunde faktiskt nästan slappna av och vara som på träning...de största problemen ligger hos mig.


Agilityloppet blev vi 8 av 83 starter om jag inte minns fel?
Endast en JÄKLA rivning för ett bakombyte!
Nu verkar nästa tävling bli i Torsby 7 januari och Linköping efter det ooch eventuellt åker jag ända till LULEÅ helgen efter för 4 lopp   
Jag är sjukt taggad och jag ska besegra min nervositet med Qase...helt annat med Mira som oxå är anmäld till Torsby och jag hoppas hon är klar tills dess!
Annars startar vi för att de är kul!

Valparna har varit ute några minuter nu varje dag och idag har jag hunnit med att burträna dom en sväng, roligt!
slänger fort ihop en film om detta nu.. en liten men hoppas den är mycket värd!


För er som missat det så får ni höra en av mina favvolåtar med Carl Perkins.
*Njut*
Vill man någongång ha mig på bra humör så spela helt klart rock n roll!!!


Mamma Mira har lite egentid

 


Vad är det jag föder upp?  

    


Utanför fönstret under veckan på jobbat, KUL!

 



Filmen la jag upp men den syns inte i bloggen?

Får försöka senare   



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards