mirazkennel

Alla inlägg den 18 december 2011

Av anna - 18 december 2011 17:05


Jag ska skicka in Miras resultat till våran klubb för att slåss titeln årets agilityhund och kunde då konstatera att hennes tävlande inte varit så mycket men helt ok placeringar.
Vi började året med att vinna månadscupen på klubben och Klubbmästerskapet för 4e året i rad..lite skryt men jag va glad!

Valparna för övrigt mår bra och idag är de med på jobbet.. passar på att åka runt lite och träna dom..verkar dock inte bekomma dessa små alls.
Jag ber om ursäkt för att jag varit dålig med att lägga upp kort under veckorna men tiden finns inte riktigt till alla ggr.
På tisdag kommer iaf de sista veckokorten för på onsdag blir det vet besikting kl 15, bara alla får OK så är det fritt fram att hämta sin lilla älskling!

Tiden har gått offatbart fort, känns som det va igår som de kom??

Nu snabbt innan jobbet kallar... Miras resultat!
placering/startande
1/15
3/21

2/17

4/17

14/25

2/26

4/11
3/18

3/14

5/15

2/15

2/6

1/4

och en del DQ förståss


För året som kommer har jag en del planer..måste få bättre motivation och fart, hoppteknik, mer hindersäkerhet och säkra kontaktfält då det ofta är det vi åker på.

Hon är ändå 7 år nu och jag har inga som helst krav för nästa år för hennes del, nu är det "bara" på roligt!
Vi åker på de tävlingar vi hinner och har tid med och hoppas förståss att vi kan maxa våra lopp mer.

Jag har anmält henne till 7 Januari i Torsby tsm med Qase.
Spännande!

Fick igår reda på att Miraz Coco Chanel fällt 2 grävlingar och ett rådjur.
Roligt med tanke på att de är jakthundar och jag gillar att man gör "något" med sin hund.
Igår va jag och ett glatt gäng ute i Kd, jag och Carola gick till Båten där det va 50-60tals kväll...en DJ som bara spelade bra musik, helt underbart och super roligt!
Värre idag med 12 timmars jobb och galna hundar med men va gör man inte för roliga saker.
Har äntligen löst ridhusavgift så jag kan träna inomhus, det är det tråkiga med agilityn att det inte går att vara ute hur som helst på vinterhalvåret.


Längtar till kl blir 21 så nu är det bäst jag gör mitt jobb!


Anna


 


 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards