mirazkennel

Alla inlägg den 25 september 2012

Av anna - 25 september 2012 14:33


I helgen har det varit tävling i Kumla där jag och Qase skrällde till och återigen tog en vinst i agilityklassen.

  

NU är Qase en hel klass två hund!!!!

Att faktiskt få vinna och med en grym tid är otroligt roligt!

Helgens klass två banor va dock lite knixiga, saker vi med lätthet klarar galant på träning satte vi inte på tävling utan det blev stolpe ut.
Skönt att iaf ha klarat målet för 2012 vilket jag trodde va helt uteslutet en sväng!


Qase rev faktiskt i stort sett inte alls, oxå en sköön känsla, man kunde se att hon ansträngde sig för att hoppa.

  

De två sista hoppklasserna är jag otroligt nöjd med Qase och hon låg i topp på tider, alltid något.
Vi tog oss runt banorna med 10 fel i varje... jag har de filmade med en kompis telefon och ska be att få dom snarast.
Det va massa svåra saker och jag är skit nöjs med Qase och framför allt att jag inte kände press, NU kan vi ha roligt igen.
OCH nu har vi massa nya saker att träna på, en viktig sak är kom in till mig och tajtare svängar.


Ville bara dela den positiva info!!


Cira verkar vara dräktig oxå.. Roligt!

3-4 november smäller det förhoppningsvis   


En förening i åmål har hört av sig och vill att jag ska komma och ev hålla kurs.. skit kul!


KRAM på er

Ovido - Quiz & Flashcards