mirazkennel

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

När jag ändå är här

Av anna - 22 september 2010 17:03

  

kan jag väl lika gärna skriva..


vart med Frippe större delen av min trötta dag, måste göra nått åt detta nu!!


Så nu mina vänner har jag bestämt mig, NU ska det göras!!

önska mig lycka till    


sitter nu endast å väntar på brorsan som tog med Mira på 5km lång springtur på Höjda, därför jag har några dagminuter till övers.

Sen blir det medlemsmöte och träna hund, hoppa ur jeansen och på med träningsbyxor.

Kanske har fått några minuter till övers mot vad jag haft de senaste månaderna oxå?   


Ungkarl kan man tro jag är oxå om man tittar på maten men snabbt å lätt är bra ibland   

  


Önskar min kära Magda hälsar på i morgon oxå


ett bra träningspass


Finns jävligt smarta katter oxå, hela klicker   



så de va allt för denna gången


//anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Ovido - Quiz & Flashcards