mirazkennel

Alla inlägg under december 2011

Av anna - 1 december 2011 21:52


Tuffare blir de allihopa


 

Av anna - 1 december 2011 21:03



En ledig dag som inte känts så ledig.
Vart tar tiden vägen?
Men kollar jag på klockan nu så är hon "bara" 21 och den brukar vara minst 24 när jag sitter här annars   
Kanske jag hinner lägga mig på soffan innan sängen... TJOHOO!!
  
Idag har valparna fyllt hela 5 veckor, gud va fort tiden går!

Svårt att försöka få dom att titta frammåt och gör jag ljud så gör de som på bilderna...lyfter öronen bakåt, men så snabb jag varit i dag har jag aldrig varit förut!   

               


Jag har varit hos naprapaten idag och hoppas det hjälper både huvudvärk och min trötta rygg.
Direkt efter detta kom mina kära Josse (som jag ser alldeldes för sällan) med sina två barn och hälsade på.
Jag och josse hängde jämt förr när innan hon fick tillökning, det va vi på alla högtider och kalas.
Hon är en kamrat som ligger varmt om hjärtat.
Första gången valparna fick träffa barn.


*Det ska börjas i tid*
 


       


En massa kort till   
(klicka för forstoring)

                                           


Jag åkte sen direkt till Hammarö och mötte Ellen och Jeanette för ett genrep i agility..lite sen i vanlig ordning!
(Sååå typiskt och dåligt)


Det sägs att genrep ska gå dåligt va?
Dagens träning fungerade inte alls   
Vinterns träning kommer iaf bli stensäkra kontaktfält!!

Det va såklart dunkelt och svårt att se banan så kan ha varit det som ställde till problem med handlingen och herregud va det blåste, blir jag inte sjuk nu...då är det ett under!


har helt glömt bort att berätta att i lördags va jag och ett gäng från Lundagårdshundskola till Kungsör.
En clinic i lydnad för Maria Brandell.. Roliga tips och övningar!
Anso fick stå för anteckningarna så jag har närmare 10 A4 sidor med mig hem som jag ska försöka kopiera till oss båda.
En jätte fin julklapp från Lundagårdshundskola!


 I morgon kommer Viktoria och ska kolla hanvalp igen, roligt när folk kommer och hälsar på.
*Undra vilken som hamnar i Karlstad?*
 I helgen blir det iaf tävling i Götene lördag och hammarö söndag.
*Håll tummarna för mig och Qase*


Ord som värmer

   


Häftig bild!

 


På återhörande// Anna

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards