mirazkennel

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av anna - 5 mars 2012 22:44


Denna bloggen har bara varit ett bevis för att jag lever jobbar och tränar hund men egentligen väldigt tråkig.


Nu får det vara slut med det, hellre att jag uppdaterar mindre och med mer motiverande inlägg eller hänvisningar till roliga och givande saker...att jag jobbar och tränar, det vet ni säkert redan!


Just nu bloggar jag några minuter i väntan på sista tvättmaskinen och för att inte somna.


Idag har det varit instruktörsmöte på Kilsbhk men jag har valt att inte ha kurs ivår...känner mig som en dålig förrädare men jag kan inte vara på alla ställen och vilja satsa på mig själv oxå.


Tränade såklart lite innan en snabbis, Sophia och min kära bror kom och va med.
Qase fick träna slalomingångar, kontaktfält och lite bakombyten...sen visade vi lite saker för Sophia såklart men det gills inte   

Kontaktfälten måste jag lägga massa massa krydda på... dom är vare sig snabba eller bra efter vintervilan   

Jag vet inte om jag ska lägga till nosduttar eller inte... HUR noga behöver man vara?
Hon har ju inte missat kontaktfält på någon tävling..ÄN!   

Brorsan har börjat på valpkurs med Arvis så han visade lite saker han fått i läxa...riktigt rolig valp den där Arvid...han fäller tänder nu så öronen står åt alla håll   


Jag känner att min energi och motivation till det mesta är på väg tillbaka och jag välkomnar den   

Nu kanske kanske det kommer bli bättre ordning på mig och mitt!


Jag gjorde en halvengagerad träning med Eva-Karin oxå häromdagen och jag har snott lite kort från hennes blogg.. läs hennes blogg här http://lottaofanny.bloggplatsen.se/!


Några favvokort!

           


Nu är nog tvätten klar!
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards