mirazkennel

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av anna - 18 mars 2012 23:14


Förra gången jag va i Rättviks körhall så va det med Mira och en pinne togs.
NU va det ÄNTLIGEN Qase tur att ta en PINNE   

Gissa om jag blev glad!
Jag tycker att jag uppfyllde mina mål för dagen.
Det allra viktigaste va en att hon skulle hålla ihop bägge klasserna och de gjorde hon och jag va ganska så tydlig   


Här får ni se loppen som dessutom är filmade på fel håll, inte lätt att va vän med en amatör   

Dåliga starter i bägge klasser...ligger nästan i sitt = träna!!!

Det verkar som jag är otydlig i sista tunneln och hon springer med mig i stället för att ta tunneln som följd.
Hon gör ju rätt...hon får ju inte ta några hinder som jag inte visar henne.
GREAT DOG SHAME ABOUT THE HANDLER!

Sen däremot så tappar vi nog fokus och river.

5 fel och plac 5 av 85

Tiden blev ca 31,78 sekunder


Hopploppet

Tycker även här att starten är kass och jag skulle kunna gjort stjärnan tajtare, synd dåligt i filmen.

Men detta räckte till en 3e placering av 77 starter och pinne...loppet tog 26 sekunder!


Så nu har vi alltså åkt bil i ca 7 timmar för 1 MINUT!

Närmare 60 mil

MEN det va det värt!   


Vi är pågång!


Ovido - Quiz & Flashcards