mirazkennel

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av anna - 13 mars 2012 16:20


Började dagen med att möta upp Linda och hennes lilla Inez som ville hälsa på min kära Jossan.

Det fick bli en ridtur för både dotter och mamma.
*kom gärna igen*

 


Sen hann jag med en kort träning på Forshaga bhk.
Slalom och kontaktfält.
Herregud va Qase har fått dåliga kontaktfält   

Innan Rättvik kommer det att läggas en akut kampanj på dessa små zoner och hoppas de blir bättre.
Sen måste jag verkligen ta mig en tankeställare HUR jag vill fortsätta att träna dom?
Jag vet iaf att jag ska ha running contacts längre fram alltså springande kf utan stopp men för det så krävs riktigt mycket träning och tillsdess vill jag ha stopp.
Framför allt kan man behöva bådadera längre fram.   


Nu är det snabbt ner 2*2 och OK och samtidigt ha stadga kvar utan att tjuva innan OK...svårare än det låter just nu  


Sen va jag hem till Anso för att kolla när Catla blev masserad och för att beställa ett massagekort själv så alla hundarna ska få en genomgång!

Vill ni ger er vän en present...kolla länken nedan!

http://www.aktivhund-varmland.com/index.html


Nu sitter jag som vanligt på jobbet och snabb bloggar..något jag skulle sluta med.
*skrev jag inte det*


I morgon komer en tjej och ska kolla på Jossan, hoppas det passar så jag får lite mer hjälp för det behöver jag.


Det är ett gäng som fyller år idag!

2 hela år...

GRATTIS till alias Cira, Henry, Kiara, Burton, Eddie och Svea

            

   


Hoppas ni har lika fint väder?

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards