mirazkennel

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av anna - 17 mars 2012 09:02


Under många år har jag velat smyckat min kropp på många olika sätt och på alla Rockabilly/bil/båt resor så blir jag lika jäkla avundsjuk varje gång.
Eller när jag träffar min snygga vän carola...som har massa cooola tattos!
Nu fick jag en tid och hoppades på att överleva.
*Fasen om jag brutit benet på 3 ställen och krossat fotleden borde jag klara detta, eller?*


Efter första "provstrecket" som jag bävat mig så för så blev jag positivt överaskat!

Jag överlevde OCH DE KÄNDES INGET ALLS!     

Efter lite överläggning så sitter de två undelaterna där!   


 

*jag har nog två päron som inte alls är lika nöjda, tur jag är myndig*   


I morgon bär det av mot Rättvik och agilitytävling med Qase.

Väldigt olustigt eftersom jag tycker vi har fått så enormt dåliga KF som jag nämnt tidigare..lite ångest över det tom.   

Hoppas det är lite handling och valmöjligheter för Qase och jag tycker detär lättare än dessa "springaraktframbanor".

Tyckte jag räddat toppen av KF på våran träning men sist så tig jag fram leksaken igen och då TYVÄRR blev hon långsam IGEN...jävla EYEDOG!   


Vi åker iaf upp ett gäng och jag ska göra mitt bästa... det vore väl fasen, nu har vi väl haft "otur" så det räcker?

Rivit första hindret, trillat av gungan, halkat i slalom, rivit sista lånhoppet, mycket klantig matte osv...

Nu ska jag värma ordentligt så hunden INTE ska vara hysterisk och jag ska gå en planerad och BRA banvandrigt...

 

Målet för denna tävling

Att hon ska kuna klara första loppet utan att flippa ur.

Att jag ska vara lugn och göra det jag tänkt och hålla banvandringsplaneringen.

Ha is i magen och inte sticka för tidigt så hon river.

VARA TYDLIG i min handling!


Vi tränar på tävling!
*samma känsla som på träning är målet*


Ha en trevlig helg






Ovido - Quiz & Flashcards