mirazkennel

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av anna - 1 mars 2011 15:14


Idag va det ett gäng på klubben och vi hjälpte att köra igenom varandra.

Qase har jag ju inte tränat så mycket på hela moment men jag btänkte att jag chansar.

Passar på att gå igenom moment för moment, dels för att jag ska kunna läsa detta lite senare och se om jag tränat på bra saker och om det gett resultat.


Plats

Lite krångel när jag tar av kopplet, jag brukar alltid ha henne lös så av med kopplet är väl lite som på våpra promenader= FRI

Lägger sig ganska bra med rätt teknik dock lite långsamt.

Ligger hela tiden= Kalas

Sätter henne numer på uppsitt, sitter fint upp, snabbt och bak


Linförighet, jag körde frittfölj

Bra svängar, gick i bra position måste dock träna starter för de va usla!!!

språng marsch kanon


läggande under marsch

Kalas, gjorde hela, la sig snabbt och med bra teknik!! snabbt uppsitt.


inkallning

Lite dåligt tempo men bra avslut


ställande under marsch

bra ställande, detta har jag dock aldrig gjort hela så lite dålig stadga på tillbaka vägen, men inga problem om ett tag.


apport

tar föremål innan kommando, ställer sig, släpper när jag ska ta den.

MYCKET bättre, detta är vårat värsta moment!


hopp

kunde gått fortare, bra avslut, och hon tjuvade inte!


Sen en snabb spring med alla hundarna och åkte och gav Jossan lite godis eftersom hon idag fyller 23 år


Förövrigt har Jossan flyttat till Hynboholm som sällskaps/skogsmulle dam...funkar så otroligt bra.


Nej nu fira mamma.. fullt upp

Kram  

Ovido - Quiz & Flashcards