mirazkennel

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av anna - 15 mars 2011 22:25


Tisdagsträning som vanligt på ledig lediga tisdagar,SKÖNT!!

*Behöver verkligen vara lite ledig, lite lätt vilsen och snurrig i kolan*

Hela dagen gick till hundarna, alla fick en dos träning och lek, känns bra i Anna hjärtat det!

Söta Mira sprang lös halva dagen ute på snön under tiden vi tränade och Billy fick vara "bollkalle" när Qase inte hittade bollen.

Körde även lite lydnad med Billy och Han kommer ihåg mer än vad jag trodde.. SMACK rätt in i rutan..Älskade hund!


Några bilder från dagen

 


 


   


 


   



     


   


  


Godnatt // Anna

Av anna - 15 mars 2011 20:35


Frasse blev lämnad tillbaka igen igår.. han va sig ganskalik men jag fick en smärre chock!

HELVETE va tjock han hade blivit   


Nåja man ska inte gråta över spilld mjölk för nu verkar Frasse äntligen ha få komma till en familj där de verkar förstå och är villiga att arbeta med herrns "besvär".

Han är i grund och botten en väldigt snäll hund men har lite ouppfostrade tendenser med sig i ryggsäcken om man säger så.


Jag kände från första början när det ringde en man och frågade om Frasse fanns kvar att han faktiskt verkade intresserad och att försöka förklara Frasse är inte alltid de enklaste utan de måste upplevas.


Igår kom hela familjen hit och träffade honom och han visade upp sina bästa och sämsta sidor, vilket jag kände va bra!


I vilket fall bor denna familj på samma ort som jag jobbar och det känns bra!

* faktiskt super skön känsla i hela kroppen*


Jag önskar denna familj STORT lycka till med Frasse

Ovido - Quiz & Flashcards