mirazkennel

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av anna - 6 mars 2011 21:39


Trodde att jag skulle ta/få en sovmorgon idag men jag slog upp mina blå när klockan va 7:30..är det inte typiskt   

Hade då iaf fått ett mess från Johan hur jag skulle göra för att få tag i mina nya koder till antivirus programmet.

*den gamla sidan va försvunnen så vart utan skydd ett tag*


En blomma i min säng   

  


Lydnadsträning sen med Nicklas och Therese och väl på klubben fanns redan ett gäng..


*Hövdingen*

   


 


Lydnadsträning

Jag hade en plan och jag följde den nästan, det tar sig      

Starter, några transporter, ställande under gång (då främst återgången) som förövrigt gick allra bäst idag.


På kvällen blev det sen agilityträning för Mira och Qase

Mira: Fart, slalom och kontakfält = jätte bra träning!

Sprang med bra fart och galoppsprång hela nedfarten på balansen, gjorde högerslalom kanon några gånger men hon behärskar bakombyte som allra svårast bäst   

Önskar bara att hon sprang lika snabbt på tävlingarna i vår om inget löp förstpr för oss för nu är hon taggad   


Qase: slalom, velodrom, kontaktfält (trampa target)


AGILITY ÄR SÅ ROLIGT!!!!!!!  


I morgon hämtar Anso mig kl 10 och vi ska dra en sväng till Södertälje för träning för Maria Brandel fd Hagstöm...SPÄNNANDE!




*Några kort från träningen och fika pauserna*

 


 


 


 


    



Ovido - Quiz & Flashcards