mirazkennel

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av anna - 3 mars 2011 22:33


Vissa vill ha 4 barn vissa inga alls... och ju mer jag märker folk bråkar, krånglar och fjantar sig kring barn känner jag mer och mer att...

-Nej inga barn för min del!!!


Jätte mysigt garanterat men jag är helt enkelt för ego för att ha den tiden just nu.

Jag vill oavsett hur jag tänker eller resonerar om ett tag just nu komma någonstans här i livet.

Alla är vi olika och som många vet är jag ingen sämre människa för det   

Alla väljer olika.. en del att skaffa barn tidigt andra senare, jag är just nu i mitten och kommer bli en av de senare om jag överhuvudtaget ska ha några!


Jag har just nu valt som många andra mammor att spendera mycket tid med mina barn.. som många andra mammor så är mina barn mitt både liv och intresse.

Är man en sämre människa för att jag vet vad jag vill med mitt liv och vill kämpa för det?

*skulle inte tro det, snarare tvärtom*


Därmed betyder inte detta att jag inte vill umgås med barn... tycker absolut att det är jätte mysigt... MEN jag kan släppa och ta hand om mina egna..

Folk umgås i mammagrupper och dyl och fortsätter ofta med detta en lång tid efteråt..samma för mig jag är på klubben eller tränar med mina hundvänner!


Jag har än så länge chansen att vara den jag vill, göra vad jag vill men jag har både känslor och bryr mig om mina medmänniskor för det!


Det bästa däremot med mina barn är att jag köper vilka, när hur jag vill OCH jag bestämmer och dresserar dom på MITT sätt!!

  


Vilken vanlig 3 barns mamma som har mer än heltidsjobb MASSA tid över att lägga på "nöje" inte då jag iaf..

Jag har helt enkelt valt att inte ha barn av en anledning och den är ganska enkel för mig just nu...


Skulle jag bara rasera mina drömmar??

*Det är för mig otroligt svagt gjort*


Jag har ett mål... jag har 3 barn under 6år och förlorat 4 barn på 3år... måtte det vara så konstigt att jag vill vara med dom och faktiskt det bästa av allt är att jag kan fortsätta min hobby här i livet.

ATT TÄVLA

Jag har ganska lång tid framför mig som jag kan sitta hemma och bara vara.. men nej sådan är inte jag, jag vill känna mig kreativ och lösa problem och umgås med människor!


Kort och gott jag är en mertidsjobbare 3 barns mor som vill njuta av det bästa här i livet....

Låt mig få göra det utan att jag ska vara sämre för det!!


Jag jobbar både med vuxna och små barn och det är otroligt givande och utvecklande för mig...

Att jag vill ha roligt en liten stund till i livet är väl inte så konstigt??


MEN DET BÄSTA ÄR ATT JAG KAN KOMBINERA MITT LIV MED ALLT...


Vad tycker ni?


//undrande något uppgiven Anna




Ovido - Quiz & Flashcards