mirazkennel

Alla inlägg under mars 2012

Av anna - 3 mars 2012 09:19


På årsmötet fick jag och Mira två titlar och pokaler med hem.

Km 1a i small (bäst av 1 agilitylopp och 1 hopplopp) månadstävlingen är en cup på klubben och small-medium-large tävlar mot varandra och Mira och jag vann för 2 året i rad..
Tror vi vunnit KM fem år på raken.. hon är duktig Mira men vi har inte heller så super stor konkurrens så månadstävlingen är roligast, tror hon varit topp 3 i minst 4år?? Ska hem och titta hyllan   
Varför ska man ha BC?  
Nästa år får Qase börja vara med så nu hoppas jag att vi kan prestera oxå!!


Tror jag bestämt mig för att avsluta Miras karriär men dessa klubbtävlingar är perfekt för henne som lite skoj för oss båda.

 


Nu är det min jobbhelg men ikväll ska vi fira en kamrats kille och det kommer bli sjukt roligt!


På återhörande
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards