mirazkennel

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av anna - 4 januari 2010 23:26


Fick några fina kort på Louie från kull nr 3 häromdagen... tänkte att det vore väl dax att lägga ut dom nu   

Fin herre är han iaf...


                   


Annars idag har jag vare på Kronbacken igen och tittat valp    fasen så svårt detta är.... Men min favorit är fortfarnade stående....men den bruna med liten blkäs även kallad grisen av Heidi växer mer och mer...riktig kamp i henne, slänger sig omkring över golvet för att nå leksaken sen morrar och är allmänt förbannad i bollen   

Men min 3 färgade är fortarande nr 1 men inte så mycket kamp än men hon visar intresse...


Idag tog jag ner 1 och 1 ensamma i rummet med 10000 pokaler ( Heidi slår alla kan jag säga ) testade dom lite... dock ingen leksak med mig men kollade själständighet..viljan att komma och följa med mig... dom 2 överst va helt klart bäst... när jag först tog ut den 3 färgade tänkte jag  NU HAR JA VALT...men sen kom den bruna...

I morgon ska jag dit igen...då ska jag och Heidi ta dem 1 och 1 tillsammans för att forska lite   


Men Heidi sa en bra sak och det va att jag ska tänka att alla har samma färg och välja med hjärtat.... de kommer jag att göra det vet jag..


Haft agility möte oxå.... några saket blev klara för 2010...en officiell tävling och en inofficiell tävling...


Sen till helgen ska min fodertik i från Miras första kull paras...så snart valpar igen... då blir det lite omplacering på Mira ett tag...


Oxh jag ska nu fixa större lägenhet och bil.... det kommer bli väldigt bra det!!


Nu blir de natten.... sköt om er!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards