mirazkennel

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av anna - 20 januari 2010 20:30

  

Förbannade bil jävel som ska krångla hela tiden...ELLER just denna gången får jag lägga skulden på min HUND "BILLY"   

Igår va jag och gjorde ett klockrent lydnads pass med honom..FJÄRREN har aldrig funkat så bra någon gång inomhus   

Tränade som sagt bara motivation i de olima momenten och position, plats...SUPER nöjd med honom!!!


Sen när de va dax för Mira fick han gå ut i bilen och han har aldrig betett sig så när man kört lydnad endast om jag kört agility    men han kanske börjar tycka lydnaden är lite rolig ändå trots allt???

Iaf så kan han inte trycka fram gallret eller skuva åt sidan längre den smarte fan så bältet va väl närmast tillhand... MEN nu vill jag lova er att de kommer bli bundet eller munkorg i bilen hädanefter.... för nu är de 2a gången han gör detta....första va när jag gick viltspår med MIra!!

Mira fick köra lite lek lydnad tränade igenom lite moment från lydnads ettan och hon kan allt..dock lite fel position och så... men hon gör som hon vill för detta är bara för lite bra samvete för Anna


Idag har vi haft en riktig slappar dag...bara inne och kört lite trix..


Jag har gjort blodpudding i ugnen till deras träning, städat å diskat de värsta så det känns väldigt bra...


I morgon ska jag iaf filma lite under träningen och lägga upp så ni får se..


Sen idag är det en vecka kvar tills jag får hem min söta lilla Qase... jag har lite svårt att säga Qase till henne eftersom hon är mer känd som Grisen för mig och min lilla prinsessa skulle heta Qase men nu har jag valt den söta bruna Grisen och det kommer att vara min QASE.. bara att jag tyckte namnet passa bättre på den andra men det är endast en vanesak tror jag   

Skit samma


Qase kommer iaf från en Q kull som ni alla förstår och jag funderade på många namn men sen satt jag och tänkte att denna hunden kommer ju bli precis

JUST IN CASE- därav Qase- för säkerhets skull  


Nej nu blir det tv spel 8 bits med 2 vänner


Hörs


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards