mirazkennel

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av anna - 9 januari 2010 17:12


Idag va jag, Mira och Jenny till Torsby och tävlade agility...detta resulterade i en riktigt förar disk ...herregud så svajigt och längesen detta va..tungrott och bröt linjer och ja herregud det blev INTE som jag tänkt mig iaf...men det bjuder jag på   


Lopp nr 2 Vann vi av 7 st som gick i mål...

Jag känner mig väldigt nöjd med henne..hon skulle kunna ha mer fart men hon är pigg å glad hela tiden  så jag är jätte jätte nöjd med hennes prestationer idag med tanke på hur lite träning jag lagt på henne...


Billy skötte sig väldigt bra och det är roligt att vara ute med honom för folk tittar så på honom...en tjej sa faktiskt att det är kul att vissa ser annorlunda ut ...detta va en tjej med BC kennel...hmm typ The Look eller nått tror jag kenneln hette men jag gillade hennes försiktiga ord precis som min inställning till saken.

Jag trodde förresten att det va dåligt med brun/vita BCs eller ja Cam har ju några och jag har sett en på agility...

OCH

Vad är då det första jag ser??? JOOOO en 8 veckors valp som ser precis ut som min skit    Och om inte till råga på det...när jag kommer upp på läktaren så sitter det en tjej med 2 st...bruna och långhårigt???


Har jag blundat??

Men de bästa va att de va duktiga... så detta bådar bra (skämt å sido) 

Dom va iaf jätte fina vuxna... kanske inte ser lika skarpa ut något tamare intryck... men de funkar bara bra..när de ser min häxa sen så   



På hemvägen verkade det som om bakluckans lås har gått sönder...verkar inte fruset men väldigt glappt??? kan de bara gå sönder på en dag???


Har en hel del jag skulle behöva fixa med bilen... gas dämparna är trasiga...måste hålla bakluckan men så kan det tydligen bli vid kyla och att dom funkar igen senare???

Byta blinker...rikta en dörr.. Tack robbin för påminnelsen!!

Byta olja och filter

hmm??? en varningslampa piper väldigt ofta fast det inte är något fel??? jävla kyla   


Spänderade iaf kvällen innan i Metbäcken...ett folkslag för sig...men riktigt roliga människor...sjuk humor så det räcker åt många   


Nu skulle jag vilja krypa ner och vila mig lite...jag börjar bli gammel nu så de tar så otroligt på en.... eller är kanske inte van att koncentrera sig??


Vi hörs i morgon


Ovido - Quiz & Flashcards