mirazkennel

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av anna - 18 januari 2010 21:44


Dagens träning kan jag säga gick uselt...men det ska väl genrepet göra... högersvängar seglade han ut å framför position??

Det enda som satt kanon va rutan,hopp och ställande med inkallning   


Fjärren funka inte, men ibland så gör han det klockrent... men på tävling får jag ju inte prata med honom.... jag belönar bara första skiftet för sen kommer han igång bra    ändå så vill han inte..för jag ser på honom att han fattar.. jag ska söka all kunskap om detta...

Blir de skit på söndag så ska jag starta även den 20februari i Kristinehamn...eller det gör jag oavsett...

Nästa pass på torsdag ska jag bara köra raka inkall, rakt genom rutan med ställande, ja allt i motivation.. position i svängar


Lilla Mira har inte gjort många knop idag hon...trött lilla stumpan efter helgen 

Men i morgon ska jag klicker träna dom lite för det han jag inte idag då jag krånglat en hel del med bilen som just för tillfället funkar igen   det va bara kortslutning i batteriet... så det va ett enkelt byte..vilken tur.


Nu väntar Paradise Hotell och i morgon ska jag försöka hinna med att träffa min gris...hoppas hon bleve mycke större   

Godnatt gott folk

Ovido - Quiz & Flashcards