mirazkennel

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av anna - 7 januari 2010 20:33

  

Idag har det blivit många ombytta roller i mitt liv..

Jag har helt valt valp nu och det blev en tik som jag haft nära hela tiden men bara inte försökt titta åt...ville att min prinsessa skulle ta sig men jag törs inte chansa...så nu har jag köpt en gris...Just in Qase- grisen i säcken   


Det känns bra ska jag säga er

  

Ser hon ut som min hund??


Från en rolig nyhet till en annan   

Tjejen som lånar Jossan ringde idag och har fått lite fnurra på tråden... lite trassel med stackars Thomas och med Jamira och Jossan kan inte stå själv... så eventuellt kanske jag får ta hem henne???

Hon håller i många år till...red henne för 3 veckor sen och hon är helt underbar..hade jag pengar skulle jag ha henne hemma men tyvärr finns inte vare sig pengar eller tid för att jag ska ta hem henne...så kanske min tid som häst tjej är förbi?? jag skulle dock behöva rida igen...jävlar vad jag äter sen jag slutade röka!!

Men vad gör jag med Jossan??

Vill inte att hon ska flytta omkring hur mycket som helst...sammtidigt som hon är på tok för fin och pigg för att tas bort...hon är läromästare och har tävlat både i hopp och dressyr, kräver dock van ryttare i dressyren om man vill ha ut det lilla extra..


så låna ut igen..eller säga hej då för alltid??

Jag ålskar henne och hon är INTE till salu men skulle vilja att hon kom till någon som ville ha en bästa vän i många år till... gärna nära kil för då kan jag hjälpa till någon dag... men jag orkar inte bära all börda själv...


Tävlar vi 1,20..ändå en bra bit över

  


  


Älskade Jossan   Hur faaaaaaaan gör man???

Hon har ställt upp för mig i många år...jag skulle aldrig svika henne...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards