mirazkennel

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

God kväll

Av anna - 17 januari 2010 23:39


 Nu äntligen har jag samlat mig från helgen äventyr   


Så någon direkt träning med hundarna har de inte bleve...föutom lite frittfölj i vardagsrummet då och några fjärr.. inget värre att skryta om !! 


I Torsdags gjorde Billy ett riktigt bra träning...men de är som vanligt denna fjärren som inte sitter alls...han gör det när han känner för de  

Jaja vad är väl en bal på slottet...någongång ursäkta språket kommer HUNDFAN att sätta sig upp..skrattar bäst som skrattar sist   


I Morgon blir det till 4H igen om jag får tag i en bil?? Annars kunde min kära träningskamrat hämta mig..men vilket krångel??

Men ska jag tävla söndag så måste jag ju träna..Eller???   

Enda jag känner viss oro för är just fjärren och ev avslut på apporteringen??

Men sist gjorde han en klockren apportering..inge tugg å snabbt in..


Men va fan...önskar jag hade en far med motor intresse/vana som kunde hjälpa mig med bilen...

Men fan jag är så jävla trött på att vara en tafatt jävla blond brud jävel... jag vill kunna skruva bil....hatar att ta hjälp av andra..  


Från nått jävligt tråkigt till något fruktansvärt roligt...


Tittade på min kära valpköpares sida på facebook...där hade hon lagt ut jätte roliga filmer på Louie... han kunde massa trix...då blir man riktigt stolt som uppfödare...    ska försöka få henne att ladda upp dom på toutube eller skicka dom till mig så ska jag lägga upp dom här...för fy va kul...med en sådan lite skit som kan så mycket redan och visar en sådan sammarbetsvilja...

Stolt mormor kan jag säga och glad att jag sålde Buddy Holly till dig Christina..

Ta vara på honom och vidar utveckla honom... detta tror jag på..


Natti ska drömma om bil fan nu// en bitter Anna


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 25 september 2014 09:02

Som många säkert förstod så blev Ester kvar hos mig. Jag ångrar det inte en sekund de ggr hon sköter sig, det är ett jäkla drag i tjejen :) Hon har precis den mentalitet jag söker och jag är otroligt stolt att jag lyckats. Dessa Mira/Chess linjer ...

Av anna - 19 augusti 2014 08:12


Nu är det dax! Jag har hyrt Kilsbhk och jag vet att det är många som vill testa agility. Vi samlas inne i kil vid 10.45 på Coop perkeringen för de som inte hittar och vill ta följe. Ni andra åker till klubben till kl11. Hoppas på fint väder! ...

Av anna - 18 juli 2014 07:56

Det obligatoriska 8 veckors badet

Av anna - 11 juli 2014 22:57

Jag har beslutsångest! Hittar jag ett bra hem till Ester och att hon säljs med bibehållen avelsrätt så får hon flytta, annars stannar hon hemma hos mig. Allra helst vill jag ha henne själv ...

Av anna - 9 juli 2014 08:31

Tiden går allt för fort och allt bara rullar på i fullfart framåt. Nu tex är vi påväg ner till Liseberg för en dags vuxenlekar med två goda vänner. I helgen va vi en snabbweekend på kusten, Smögen och Uddevalla. Smögen på lördag för lugn å ro och ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards